Παρασκευή 19 Απρίλιος 2024

προς Γονείς & Κηδεμόνες

Μαθητές και μαθήτριες του Φιλίππειου - 1ου  Γυμνασίου Βέροιας συμμετείχαν στη διεξαγωγής έρευνας με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό.

   Την έρευνα πραγματοποίησε το δίκτυο σχολείων e- Τύπος στο οποίο συμμετέχει και το σχολείο μας ενεργά. Το δείγμα αποτέλεσαν 586 μαθητές και μαθήτριες γυμνασίων και λυκείων του δικτύου. Η πλειοψηφία των μαθητών δήλωσε ότι δε συμφωνεί με τέτοιου είδους φαινόμενα.

Αναφορικά με τις μορφές του σχολικού εκφοβισμού οι συμμετέχοντες δήλωσαν πως τη χειρότερη μορφή αποτελεί ο σωματικός εκφοβισμός και έπεται ο κοινωνικός αποκλεισμός με τη μορφή απομόνωσης και την «είσπραξη» κοροϊδευτικών σχολίων από την τάξη,  επισημαίνοντας πως αυτού του είδους τα φαινόμενα εκφοβισμού παρατηρούνται πιο συχνά στο σχολικό περιβάλλον.

 Όσον αφορά το φύλο των θυτών φαίνεται πως στην πλειοψηφία τους είναι αγόρια (57,2%), χωρίς ωστόσο να είναι ευκαταφρόνητο το ποσοστό των κοριτσιών που προβαίνει σε εκφοβισμό των συμμαθητών ή συμμαθητριών του. Οι ερωτώμενοι δήλωσαν πως οι περισσότεροι μαθητές/τριες αντιμετωπίζουν κακόβουλα σχόλια για το σώμα τους και το ντύσιμό τους, ενώ επίσης φαίνεται πως σε μεγάλο ποσοστό θύματα σχολικού εκφοβισμού είναι τα παιδιά διαφορετικής καταγωγής.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων δήλωσε πως έχει υπάρξει αυτόπτης μάρτυρας περιστατικών σχολικού εκφοβισμού (73,6%) και το 22,8%  πως έχει υποστεί εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον. Οι συμμετέχοντες υποστήριξαν πως οι θύτες εκδηλώνουν συχνά τέτοιου είδους συμπεριφορά, γιατί ζουν σε άσχημο οικογενειακό περιβάλλον ή γιατί πιστεύουν ότι έχουν σωματική δύναμη. Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό (15%) θεωρεί πως η εκδήλωση τέτοιων συμπεριφορών από εφήβους πηγάζει από το γεγονός ότι έχουν υποστεί και οι ίδιοι ανάλογες συμπεριφορές.

Περιγράφοντας τα συναισθήματα των θυμάτων υποστήριξαν πως τα θύματα σχολικού εκφοβισμού νιώθουν κατάθλιψη (32,2%), φόβο (30,7%),  ενοχές (25,7%) και  λύπη (11,4%).

Ενθαρρυντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι η πλειοψηφία των παιδιών δήλωσε πως σε περίπτωση που οι μαθητές/τριες είναι αυτόπτες μάρτυρες σε κάποιο περιστατικό οφείλουν να καλέσουν σε βοήθεια και να προστατεύσουν το θύμα αναγνωρίζοντας τον καίριο ρόλο του παρατηρητή στην αντιμετώπιση φαινομένων ενδοσχολικού εκφοβισμού. Όσον αφορά τους μαθητές που δέχονται τέτοιες συμπεριφορές, η πλειοψηφία δήλωσε πως πρώτα οφείλουν να μιλήσουν στους γονείς τους (69,8%) και αμέσως μετά στους καθηγητές τους (18,1%).

Στο τελευταίο μέρος της έρευνας οι μαθητές κλήθηκαν να προτείνουν τρόπους, για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο σχολικού εκφοβισμού. Οι περισσότεροι μαθητές και μαθήτριες πρότειναν τη συνεργασία σχολείου και γονέων, την επιστράτευση ειδικών (ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών), την υλοποίηση δράσεων που θα προάγουν τη συνεργασία και την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης των μαθητών.

Η έρευνα καταγράφηκε σε ψηφιακό βιβλίου που συνδημιούργησαν τα σχολεία μέλη του δικτύου e- Τύπος και σύντομα θα αναρτηθεί και στο συλλογικό τεύχος. Μπορείτε να διαβάσετε  την έρευνα και να δείτε τα έργα που δημιούργησαν οι μαθητές  στον παρακάτω  σύνδεσμο

https://read.bookcreator.com/OjXSj3dghFgzty8Z8u6uxE25J4i2/-8-eDSqASjGO-eQwgT3YjA/B4pZf7xoRK25xixYmZCI_g

Μιχαηλίδου Θεανώ

Το σχολείο μας συμμετέχει στο 2ο Πανελλαδικό Συνέδριο ΙστορίαςΟ τίτλος της εργασίας που θα παρουσιάσουμε είναι: ‹‹ Βέροια, ένα σεντούκι πολιτισμού››Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης στον χώρο του Πειραματικού Λυκείου Πατρών το Σάββατο 20/4 κατά την 6η συνεδρία ( ώρα: 12.00-14.00). Όποιος επιθυμεί μπορεί να παρακολουθήσει την παρουσίαση στην παρακάτω διεύθυνση https://minedu-secondary.webex.com/meet/dimva7.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ

 

 

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Το ΠΛΠΠ,κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, συντόνισε Δίκτυο 380 σχολικών μονάδων της χώρας μαςοι οποίες συνεργάζονται και συνυπάρχουν   για την υλοποίηση  Πανελλαδικού Μαθητικού ΣυνεδρίουΤοπικής Ιστορίας  με θεματικό άξονα:  «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου».

Οι σχολικές μονάδες αντιμετώπισαν πολυεδρικά το θέμα, εκπονώνταςερευνητικές εργασίες, έργα δημιουργικής γραφής, εικαστικά, δρώμενα, ψηφιακές αφηγήσεις, μουσικές παραγωγές, βιωματικά εργαστήρια, πάνω στις εξής υποενότητες της βασικής θεματικής:

α) Τοπική ιστορία και εθιμικές τοπικές συνήθειες

β) Μνημεία και αρχαιολογικοί χώροι

γ)  Τοπική Λογοτεχνία/ Συνδεδεμένοι με τον τόπο λογοτέχνες

 δ) Τέχνες και  αρχιτεκτονική

ε) Τοπική  ιδιομορφία: φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον

στ) Οικονομική ζωή/ εμπορική δραστηριότητα

ζ) Εξέχουσες μορφές του τόπου.

Το παραγόμενο αποτέλεσμα του Δικτύου, που ανέρχεται στις 580 εργασίες, τις οποίες εκπόνησαν 7520 συμμετέχοντες μαθητές με τους 1045 επιβλέποντες καθηγητές τους,  θα παρουσιαστεί στο  ομώνυμο2ο Πανελλαδικό Μαθητικό Υβριδικό Συνέδριο που θα διεξαχθεί στο Σχολείο μας διαδικτυακά την Τετάρτη 17, Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19/4/23 και δια ζώσης το Σάββατο 20/4/23 για τις 80 σχολικές μονάδες που θα μετακινηθούν στην πόλη μας για αυτό τον σκοπό με  1760 μαθητές και 262 καθηγητές.

Θεωρούμε πως η συμμετοχή σχολικών μονάδων στο Δίκτυο ενισχύει τους μεταξύ τους δεσμούς,  εντείνει την εξωστρέφεια των σχολείων, αναδεικνύει δεξιότητες και ταλέντα των μαθητών,  καλλιεργεί τον κριτικό και κοινωνικό εγγραμματισμό τους  και αποτελεί αντίδοτο στην απομόνωση που οι υγειονομικές συνθήκες επέβαλαν.

Τέλος, θεωρούμε πως το εν λόγω θέμα, παρά τις ταχύτητες που καθημερινά αναπτύσσουμε και την άνετη κυκλοφορία μας στη χώρα της πληροφορίας, παραμένει ιδεώδες για την κάλυψη των ανωτέρω παραμέτρων και την ουσιαστική μας επαφή με τη «γειτονική μας ετερότητα».

Ο  Σύλλογος Διδασκόντων του ΠΛΠΠ

 

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ.1/ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).
Προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

  • Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές θα πραγματοποιηθεί με κωδικούς ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει: α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση, δηλαδή ο «Κηδεμόνας E-eggrafes», να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και β. ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει την Υπεύθυνη Δήλωση που τον αφορά και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων της Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα/κηδεμόνα που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, καθώς θα πρέπει να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του όπως εμφανίζονται στο taxisnet.
  • Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο Υ.Δ.). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχετε ήδη δηλώσει στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
  • Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 22-04-2024, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω Gov.gr.
  • Κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, μόλις ενεργοποιηθεί η εφαρμογή, θα σας χρειαστούν εκτός των κωδικών ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet):

α) Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας, η οποία είναι αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
β) Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας, ο οποίος αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.

Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.

Για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές θα ενημερωθείτε:

α. μέσω email από τη σχολική μονάδα που φοιτά κατά το τρέχον έτος ο/η μαθητής/τρια,
β. μέσω σχετικού Δελτίου Τύπου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και
γ. από την πρώτη σελίδα της εφαρμογής https://e-eggrafes.minedu.gov.gr. Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας θα είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή η σχετική εγκύκλιος, καθώς και οδηγοί χρήσης.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2024-2025.


Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών
Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Σύνδεσμος για έκδοση υπέυθυνης δήλωσης ή γνήσιο υπογραφής μέσω gov.gr:

 https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-govgr/ekdose-upeuthunes-deloses

Την Υπεύθυνη Δήλωση 1ου κηδεμόνα μπορείτε να την κατεβάσετε σε ηλεκτρονική μορφή απο εδώ

Την Υπεύθυνη Δήλωση 2ου κηδεμόνα μπορείτε να την κατεβάσετε σε ηλεκτρονική μορφή απο εδώ

Την Επιστολή με οδηγίες πρός Γονείς μπορείτε να την κατεβάσετε σε ηλεκτρονική μορφή απο εδώ

 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ https://minedu-secondary.webex.com/meet/polanagnost
ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΠΟΛΥΜΝΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/pandreadou
ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ https://minedu-secondary.webex.com/meet/lenaarva
ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΙΚ https://minedu-secondary.webex.com/meet/odine
ΓΚΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ https://minedu-secondary.webex.com/meet/vagkara
ΓΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/athgodo
ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/alegrigori
ΔΙΑΛΛΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ https://minedu-secondary.webex.com/meet/pdialla 
ΖΗΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ https://minedu-secondary.webex.com/meet/vazisiopo
ΚΑΜΙΝΑ ΑΙΜΙΛΙΑ https://minedu-secondary2.webex.com/meet/emykam
ΚΑΜΠΑΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/kabdim7
ΚΕΒΡΕΚΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ https://minedu-secondary.webex.com/meet/kevrekidis
ΚΙΤΣΙΝΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/evkitsinou
ΚΟΝΟΠΙΣΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/stkonopisi
ΚΟΥΤΣΙΜΑΝΗ ΜΑΡΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/mkoutsi
ΛΙΛΙΑΣ ΠΕΤΡΟΣ https://minedu-secondary.webex.com/meet/liliasp
ΜΑΛΑΜΟΓΛΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/emalamoglou
ΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ https://minedu-secondary.webex.com/meet/kmatop
ΜΗΤΡΟΥΛΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ https://minedu-secondary.webex.com/meet/lmitroulas
ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΘΕΑΝΩ https://minedu-secondary.webex.com/meet/tmichai
ΜΠΕΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ https://minedu-secondary.webex.com/meet/elenbenaki
ΜΠΕΣΛΙΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ https://minedu-secondary.webex.com/meet/n_mpes
ΝΤΕΛΛΑ ΑΘΗΝΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/athinant
ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ https://minedu-secondary.webex.com/meet/empantazis
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/giota_papa
ΠΑΡΙΣΟΠΟΥΛΟΥ ΛΕΜΟΝΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/parlemonia
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/sidhropo
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΠΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/ansidir
ΤΑΜΒΑΚΕΡΑΣ ΜΙΧΑΗΛ https://minedu-primary.webex.com/meet/mitamvak
ΤΖΙΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ https://minedu-secondary.webex.com/meet/tzanast
ΤΖΙΜΑ ΕΦΡΑΞΟΥΔΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/etzima
ΤΣΑΚΕΛΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/ntinatsa
ΤΣΑΠΡΑΝΤΖΗ ΔΡΟΣΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/dtsapran
ΤΣΑΡΤΣΑΡΗ ΑΘΗΝΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/atsartsa
ΤΣΙΚΕΡΔΑΝΟΣ ΚΩΝΝΟΣ https://minedu-secondary.webex.com/meet/kotsiker
ΤΣΙΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/virgitsili
ΤΣΙΟΜΕΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ https://minedu-secondary.webex.com/meet/martsiome

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

στα πλαίσια της καλύτερης ενημέρωσης σας για τις αναπροσαρμογές στο πρόγραμμα του Σχολείου, λόγω αδειών εκπαιδευτικών ή άλλων λόγων, το ημερήσιο πρόγραμμα των τμημάτων θα αναρτάται καθημερινά στην ιστοσελίδα του Σχολείου. Για να το δείτε επιλέγεται απο το αρχικό μενού "Γονείς":

και στη συνέχεια κάνετε κλίκ στο  "Πρόγραμμα ημέρας":

Το πρόγραμμα των τμημάτων θα αναρτάται, το αργότερο, στις πρώτες διδακτικές ώρες της ημέρας.  

   Η πενταψήφια δημόσια και δωρεάν Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 τέθηκε σε λειτουργία το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 με αρχικό σκοπό την εύκολη πρόσβαση των πολιτών που κατοικούν όλη την επικράτεια της Ελλάδας σε Ειδικούς Ψυχικής Υγείας και την τηλεφωνική υποστήριξή τους, για τις πολυδιάστατες επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19, κατά την περίοδο της πρώτης καραντίνας.

  Παράλληλα με την καινούργια πραγματικότητα στην οποία βρεθήκαμε όλοι, με βαθιές ανατροπές στην καθημερινότητα και τον ρυθμό της ζωής μας, αναδείχθηκαν νέες ανάγκες στον ελληνικό πληθυσμό, στα παιδιά και στους γονείς, οι οποίοι ήρθαν αντιμέτωποι με νέα καθημερινότητα.

  Η Γραμμή συστήθηκε με πρωτοβουλία της  Α΄ Ψυχιατρικής Πανεπιστημιακής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό  Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το Χαμόγελο του Παιδιού και την Ομοσπονδία Φορέων Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης και Ψυχικής Υγείας «ΑΡΓΩ».

 Το πρόγραμμα συνέχισε τη λειτουργία του απευθυνόμενο σε ποικίλες ανάγκες στήριξης πια, με την χρηματοδότηση του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», από τον Δεκέμβριο 2020, με την επιστημονική εποπτεία  της Α΄ Ψυχιατρικής Κλινικής και την λειτουργική εποπτεία της Ομοσπονδίας «ΑΡΓΩ».

Καλώντας στην τηλεφωνική γραμμή 10306, οι πολίτες μπορούν να επιλέξουν:

Επιλογή 1: Για ψυχολογική βοήθεια

Επιλογή 2: Για κοινωνικά θέματα

Επιλογή 3: Για θέματα που αφορούν σε παιδιά και εφήβους  

Σε κάθε επιλογή απαντάει ξεχωριστή ομάδα ειδικών, κατάλληλων για το αντίστοιχο αίτημα.  

Η επιλογή 3 που αφορά γονείς, παιδιά και εφήβους και εκπαιδευτικούς,   στελεχώνεται από Παιδοψυχίατρους, Παιδοψυχολόγους και Κοινωνική Λειτουργό.

 

Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη για θέματα που αφορούν Παιδιά και Εφήβους

 Α. Από  τη Γραμμή, προσφέρονται ανώνυμα υπηρεσίες συμβουλευτικής, υποστήριξης και καθοδήγησης για κάθε προβληματισμό που απασχολεί τους γονείς,  μικρά παιδιά,  εφήβους και εκπαιδευτικούς, σχετικό με την ψυχική υγεία και τη συμπεριφορά των παιδιών και των εφήβων, είτε σχετίζονταν με τις συνθήκες απομόνωσης, είτε όχι.

Β.  Πρόγραμμα θεραπευτικών συνεδριών με γονείς. Στην εξέλιξη της λειτουργίας της Γραμμής, επιχειρείται γενίκευση της δράσης της στην Πρωτοβάθμια φροντίδα Ψυχικής Υγείας, η οποία στοχεύει να καλύψει πρώιμες ανάγκες διαχείρισης εσωτερικευμένων ή εξωτερικευμένων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά σχολικής ηλικίας (Δημοτικό), μέσω της οργανωμένης θεραπευτικής παρέμβασης στους γονείς τους.

  Συγκεκριμένα, έχουν σχεδιαστεί και προσφέρονται  δωρεάν 10 τηλεφωνικές ή μέσω βιντεοκλήσης θεραπευτικές συνεδρίες στους γονείς παιδιών, τα οποία παρουσιάζουν άγχος, φοβίες, διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα, διαταραχές συμπεριφοράς, διαταραχές διαγωγής ή προβλήματα στη χρήση του διαδικτύου.

Διαδικασία επιλογής. Αφού ακούσει ο ειδικός ψυχικής υγείας το αίτημα του γονέα, θα ζητήσει από τον καλούντα την συναίνεσή του για να καταγράψει βασικά στοιχεία επικοινωνίας, ώστε να προγραμματιστούν τα επόμενα ραντεβού. Θα είναι εβδομαδιαία, ει δυνατόν σε σταθερή μέρα και ώρα, προσαρμοσμένη στο πρόγραμμα του καλούντα και τις δυνατότητες της Γραμμής.

Παρέμβαση. Πραγματοποιείται τηλεφωνικά ή  μέσω βιντεοκλήσης.  Το πρώτο ραντεβού θα αφιερώνεται στη λήψη λεπτομερούς αναπτυξιακού ιστορικού και τα επόμενα στη δομημένη παρέμβαση υποστήριξης, κατάλληλης για το κύριο σύμπτωμα που παρουσιάζει το παιδί τους.  Στην αρχή και το τέλος της παρέμβασης συμπληρώνονται ερωτηματολόγια από τους γονείς με στόχο την αξιολόγηση της παρεχόμενης υπηρεσίας.

 

Γ. Παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και σε εφήβους

  Λόγω της ιδιαιτερότητας αυτών των ηλικιών και τις ξεχωριστές ανάγκες τους, η ομάδα μας παραμένει προς το παρόν στη διάθεση  των γονέων  (ή των ιδίων αν πρόκειται για εφήβους) για την ανώνυμη κάλυψη και συμβουλευτική μέσω τηλεφωνικής κλήσης, ενώ σχεδιάζεται η εξ αποστάσεως θεραπευτική παρέμβαση και θα ενημερωθείτε σύντομα για αυτή.

  Σας προτρέπουμε να αξιοποιήσετε αυτήν τη δωρεάν υπηρεσία ψυχοκοινωνικής παρέμβασης ή/και να προτρέψετε γονείς που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα παιδιά τους και δεν έχουν πρόσβαση σε παιδοψυχιατρικές υπηρεσίες να επικοινωνήσουν με την γραμμή και να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες της.

Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να γράψετε στο 10306pediaefivoi@gmail.com

Εκ μέρους της  Επιστημονικής και Συντονιστικής Ομάδας Έργου του «10306»

Ελένη Λαζαράτου

Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, Α’ Ψυχιατρική Κλινική, ΕΚΠΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Φιλίππειου - 1ου Γυμνάσιου Βέροιας, που προέκυψε μετά την αποχώρηση παλαιών μελών και την αντικατάσταση τους από τα αναπληρωματικά μέλη των εκλογών στις 23 Οκτωβρίου 2022, είναι η εξής:

 

Αγαπητοί μαθητές, αγαπητοί γονείς,

Προς ενημέρωσή σας, αναρτούμε συμπληρωματικό υλικό του ΕΟΔΥ με μέτρα προφύλαξης από τον ιό SARS-Cov-2, σύμφωνα με την: 117512/ΓΔ4/08-09-2020 του Υπουργείου Παιδείας.
Για να δείτε τα ενημερωτικά φυλλάδια πατήστε:

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Ενόψει της επαναλειτουργίας του Σχολείου μας, παρακαλώ διαβάστε και ενημερωθείτε απο τις παρακάτω λίστες που περιγράφουν όσα δεν πρέπει να ξεχνάμε σχετικά με την αντιμετώπιση του ιού Covid-19.

Λίστα για Γονείς/Κηδεμόνες

Λίστα για εφήβους

Σας παραθέτουμε τέσσερα (4) ενημερωτικά φυλλάδια της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Παρακαλούμε πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους για να τα διαβάσετε.

  1. elearning
  2. teleworking
  3. ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ γενικό
  4. Φυλλαδιο συμβουλες γονεις

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόμες,

Παρακαλούμε να λάβετε γνώση της παρακάτω ενημέρωσης απο το ΥΠΑΙΘ σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Για να την διαβάσετε πατήστε εδώ.

Επίσης, εάν δεν λαμβάνετε ηλεκτρονικά μηνύματα απο το Σχολείο μας παρακαλώ καλέστε στα τηλέφωνα του Σχολείου, τις εργάσιμες μέρες και ώρες και δηλωστε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για να τη διορθώσουμε ή να την καταχωρήσουμε εκ νέου. 

Τέλος σας καλούμε να συνδέεστε καθημερινά στον σχολικό λογαριασμό η-τάξη (e-class) που δημιουργήσατε στο ΠΣΔ (sch.gr) για να εγγράφονται τα παιδιά στις νέες τάξεις που προστίθενται και ανοίγουν σταδιακά απο τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου.

Σας Ευχαριστώ.

 

 

Απο τη Διεύθυνση του Σχολείου

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account