Κυριακή 12 Μαϊος 2024

Με ενθουσιασμό και ζήλο, οι μαθητές/-τριες του Σχολείου μας συμμετείχαν στο 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας, που διοργανώθηκε από το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών στις 17-20 Απριλίου 2024. Το συνέδριο αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές να εξερευνήσουν και να παρουσιάσουν την πλούσια ιστορία της πόλης μας, ανταλλάσσοντας ιδέες και γνώσεις με συνομηλίκους τους από όλη την Ελλάδα.

Η ομάδα μας παρουσίασε εργασία με τίτλο "Βέροια, ένα σεντούκι πολιτισμού", η οποία εστίασε στην παρουσίαση των τριών παραδοσιακών συνοικιών της πόλης μας: της χριστιανικής, της μουσουλμανικής και της εβραϊκής. Η εργασία  απέσπασε θετικά σχόλια από τους διοργανωτές και το κοινό. Με μια  άψογη παρουσίαση οι μαθητές μας ταξίδεψαν το κοινό στα καλντερίμια και τις εκκλησίες της Κυριώτισσας, στα οθωμανικά τζαμιά και στην Μπαρμπούτα με την εβραϊκή Συναγωγή.

Πέρα από την παρουσίαση της εργασίας τους είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες εισηγήσεις μαθητών από όλη την Ελλάδα και να περιηγηθούν σε ιστορικά αξιοθέατα της πόλης.

Η συμμετοχή στο συνέδριο αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για τους μαθητές, οι οποίοι απέκτησαν γνώσεις για την τοπική ιστορία, ανέπτυξαν δεξιότητες έρευνας και κριτικής σκέψης, καλλιέργησαν το πνεύμα συνεργασίας και δημιούργησαν φιλίες με μαθητές από διαφορετικά σχολεία.

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την αξιέπαινη προσπάθειά τους !

Από το τμήμα Β5 συμμετείχαν οι μαθητές/-τριες:

Ντίνας Ιωάννης , Νάκας Νικόλαος, Παπαδημητρίου Αθανάσιος, Πελέκης Δημήτριος, Σαρακατσιάνος Αλέξανδρος      (για την εβραϊκή συνοικία)

Σίμος Ιωάννης, Κλημεντίδου Δήμητρα, Γκανίδου Δήμητρα, Κουκουλομάτη Τάνια, Γραμματικοπούλου Άλκηστις, Βρακόπουλος Χρήστος    (για τη χριστιανική συνοικία)

Νικολαΐδης Ιορδάνης, Καρατόλιος Κωνσταντίνος, Ατματσίδης Παύλος, Ξυλαπετσίδου Ερμιόνη, Πελτέκη Αφροδίτη   (για τη μουσουλμανική συνοικία)

Οι μαθητές/-τριες του Α5 τμήματος με την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους κ. Μιχαηλίδου Θεανώς πλαισίωσαν την εργασία των μαθητών του Β5 με ένα  ποίημα γενάτο έμπνευση και μια εξαιρετική ζωγραφιά της μαθήτριας Ντάκου Έλλης.

Το συνέδριο παρακολούθησαν δια ζώσης και οι μαθητές/-τριες του Α5:

Ντάκου Έλλη, Νόλα Στέλλα, Πολυμέρης Ευστάθιος

Υπεύθυνες καθηγήτριες:

Κονοπίση Σταυρούλα, Τσίλη Βιργινία, Μιχαηλίδου Θεανώ, Διάλλα Παρασκευή

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ…….

Εγώ πέρασα υπέροχα. Ήρθα πιο κοντά με παιδιά από την τάξη, γνώρισα καινούργια άτομα και είδα από κοντά μια πόλη που ποτέ δεν είχα επισκεφθεί. Η εμπειρία στο ξενοδοχείο ήταν τέλεια(μέρα-νύχτα) και σίγουρα οι βόλτες μέσα στην πόλη θα μείνουν αξέχαστες. Ρίξαμε πολύ γέλιο με τα παιδιά και περάσαμε ένα "καλοκαιρινό" διήμερο. Το συνέδριο ήταν επίσης μια ωραία εμπειρία καθώς γνωρίσαμε καινούργιους τόπους και ήρθαμε σε επαφή με άλλα παιδιά. Σίγουρα, όταν παρουσιάστηκε το βίντεό μας, υπήρξε μεγάλη χαρά από πλευράς μου καθώς όλη η προσπάθεια ανταμείφθηκε. Επιπρόσθετα, ήρθαμε και πολύ πιο κοντά με τους καθηγητές μας! Εν ολίγοις η διήμερη εκδρομή μας ήταν μια εμπειρία αξιομνημόνευτη. Γ. Ντ.

Η εκδρομή στην Πάτρα ήταν ένα διασκεδαστικό ταξίδι. Τα μνημεία που επισκεφθήκαμε  ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Επίσης στο πανεπιστήμιο μάθαμε παρά πολλά πράγματα για άλλες πόλεις. Γενικά αυτή η εκδρομή ήταν πολύ ωραία και θα μου μείνει αξέχαστη.  Α.Σ

Η τριήμερη στην όμορφη Πάτρα ήταν φανταστική. Αρχικά οι ωραίες βόλτες στον πεζόδρομο και τα ψώνια που κάναμε. Έπειτα το συνέδριο, όπου είδαμε και μάθαμε πολλά καινούργια πράγματα για άλλες πόλεις της χώρας μας. Είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά με τους συμμαθητές μας αλλά και με άλλους μαθητές από διάφορες πόλεις. Δ. Γκ.

Η εκδρομή αυτή θα μου μείνει αξέχαστη. Το συνέδριο στο οποίο παρευρεθήκαμε ήταν πολύ ενδιαφέρον και μας έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε καινούρια πράγματα για άλλες πόλεις . Επίσης πήγαμε στον πεζόδρομο της πόλης και κάναμε βόλτες αλλά και ψώνια . Επιπλέον στο ξενοδοχείο είχα την ευκαιρία να κάνω φιλοσοφικές συζητήσεις με τους συμμαθητές μου αλλά και να διασκεδάσουμε παίζοντας θάρρος η αλήθεια και άλλα παιχνίδια. Α. Γρ.

Η εκδρομή μας στην Πάτρα ήταν μια υπέροχη έμπειρα για όλους μας και μάθαμε πολλές χρήσιμες πληροφορίες για διάφορους τόπους .Με εξέπληξε η παρουσίαση της αρχαίας Μεσσήνης με την βοήθεια drone επίσης με εντυπωσίασαν οι διάφοροι παραδοσιακοί χοροί και ενδυμασίες άλλων πόλεων αλλά φυσικά παραπάνω από όλα μου άρεσε η δίκη μας εργασία η οποία ξεχώρισε όλων κατά την γνώμη μου Οι καθηγήτριες μας ήταν πολύ ευγενικές απέναντι μας και μας κάνανε όλα τα χατίρια. Ήταν μια πολύ ωραία εκδρομή και θα ήθελα παρά πολύ να την επαναλάβουμε. Ν. Ν

Η τριήμερη εκδρομή μας στην Πάτρα ήταν μια μοναδική εμπειρία. Κάναμε περιπάτους στην όμορφη πόλη και την γνωρίσαμε καλύτερα, αλλά συμμετείχαμε και σε ένα συνέδριο στο οποίο πήραν μέρος πολλά ελληνικά σχολεία. Το συνέδριο ήταν κάπως ανοργάνωτο, αλλά η καλύτερη στιγμή ήταν όταν ήρθε η ώρα να παρουσιάσουμε το έργο μας. Είμαστε πολύ τυχεροί που μας δόθηκε μια τέτοια ευκαιρία να πάμε εκδρομή. Α.Π

Αυτό το σαββατοκύριακο πήγαμε στην Πάτρα γιατί πήραμε μέρος σε ένα συνέδριο που έπρεπε να παρουσιάσουμε την πόλη μας. Υπήρχαν πολλά πράγματα που μου άρεσαν και που δεν μου άρεσαν. Αρχικά μου άρεσε και μου έκανε εντύπωση που ο καθένας είχε το δικό του στυλ και ήταν πολλές και μεγάλες παρέες. Η Βέροια πιστεύω ότι είχε το καλύτερο βίντεο (credits στον Γιάννη Ντίνα) και η κάθε πόλη είχε και κάτι διαφορετικό. Επίσης λάτρεψα που όλη η τάξη ήταν μια παρέα χωρίς διακρίσεις , κάνοντας ενδιαφέρουσες συζήτησης για διάφορα θέματα που σκέφτεται ένας  έφηβος σαν και εμάς . Βέβαια είχε και αρνητικά αλλά ήταν περισσότερα τα καλά.  Δ. Π.

Όταν πήρα μέρος σε αυτό το συνέδριο δεν φανταζόμουν πόσο συναρπαστικό μπορούσε να είναι. Αρχικά περιηγηθήκαμε  στις εγκαταστάσεις του πανεπιστημίου οι οποίες ήταν τεράστιες. Υπήρχαν κάποια προβλήματα στην οργάνωση του συνεδρίου. Ο πεζόδρομος της Πάτρας ήταν γεμάτος με μαγαζιά κάθε λογής. Αξιοσημείωτο επίσης είναι οι φιλικές σχέσεις που δημιουργήθηκαν μέσα από αυτήν την εκδρομή και η ανθρώπινη πλευρά των καθηγητριών που μας συνόδευαν.( ενώ στο σχολείο είναι πιο αυστηρές). Στην εκδρομή πέρασα υπέροχα και θα ήθελα να την επαναλάβω. Γ. Σ

Αυτή η εμπειρία ήταν πραγματικά αξέχαστη . Προσωπικά ήταν μια από τις καλύτερες σχολικές εκδρομές της ζωής μου. Περιηγηθήκαμε φανταστικά στην Πάτρα από τις καθηγήτριες μας οι οποίες είχαν μαζέψει πολλές πληροφορίες . Το συνέδριο στο οποίο είχαμε τη τιμή να συμμετέχουμε ήταν άλλη μία ωραία εμπειρία καθώς πληροφορηθήκαμε  και γνωρίσαμε καινούριους πολιτισμούς . Η παρουσίαση μας πραγματικά διέφερε (με την καλή έννοια) και η χαρά βλέποντας το  φαινόταν στα πρόσωπα μας. Το μόνο που με προβλημάτισε ήταν  ότι  το συνέδριο δεν ήταν όσο οργανωμένο θα έπρεπε με αποτέλεσμα να αργήσουμε . Εκτός από την παρουσίαση που συμμετείχαμε, τα απογεύματα είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε βόλτα στην πόλη της Πάτρας, και συγκεκριμένα στο κέντρο της πόλης και να κάνουμε τις αγορές και τα ψώνια μας όλοι μαζί με αποτέλεσμα να διασκεδάσουμε και να γελάσουμε λες και δεν υπήρχε αύριο. Στο ξενοδοχείο,(το βράδυ και το πρωί)παρόλο που κάναμε λίγη φασαρία περάσαμε αξέχαστα με όλα τα παιδιά και δεθήκαμε πολύ ο ένας με τον άλλον. Ε. Ντ.

Η εκπαιδευτική εκδρομή που διοργανώθηκε από τις κύριες Κονοπίση, Διάλλα και Τσίλη ήταν εκπληκτική. Μου προκάλεσε μεγάλη εντύπωση ο Ιερός Ναός του Αγίου Ανδρέα. Επίσης  πολύ μου άρεσε ο πεζόδρομος ο οποίος ήταν γεμάτος μαγαζιά και κόσμο. Στ. Π

Μου άρεσε παρά πολύ η αυτή η τριήμερη εκδρομή. Ήταν πολύ ενδιαφέρον όλο το ταξίδι και το συνέδριο ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Όλη η διαδικασία που προηγήθηκε  ήταν δημιουργική, κάτι το οποίο μου άρεσε διότι, τα παιδιά μαθαίνουν  πως να φτιάχνουν τις δικές τους εργασίες και να κάνουν την δικιά τους παρουσίαση. Η πόλη ήταν εκθαμβωτική με ωραία αξιοθέατα. Ο πεζόδρομος ήταν αρκετά μεγάλος με ωραία μαγαζιά και πολύ κόσμο. Με τα παιδιά περάσαμε πολύ ωραία και στις βόλτες μας αλλά και στο ξενοδοχείο που περνούσαμε τον χρόνο μας πολύ διασκεδαστικά με αστεία, εποικοδομητικές συζητήσεις, πλάκες, παιχνίδια και πολλά άλλα. Γενικά ήταν από τις αγαπημένες μου εκδρομές και ελπίζω όλες οι εκδρομές να είναι τόσο ωραίες και διασκεδαστικές όσο αυτή . Ε. Ξ

Η επίσκεψη μας στην Πάτρα για το μαθητικό συνέδριο ήταν σίγουρα μια αξέχαστη εμπειρία .Αρχικά συναναστραφήκαμε με πολλά σχολείο , μάθαμε διαφορά πράγματα για πολλά αξιοθέατα τις Ελλάδας και καταφέραμε να παρουσιάσουμε την εργασία μας με μεγάλη επιτυχία .Επιπλέον εντύπωση μου έκαναν  οι πλατείες και οι πεζόδρομοι της Πάτρας αλλά και ο κόσμος που υπήρχε εκεί. Τέλος, στο ξενοδοχείο είχε πολλή  πλάκα. Σίγουρα ήταν μια εκδρομή που περάσαμε ωραία γεμάτη νέες εμπειρίες. Πλουτίσαμε τις γνώσεις μας και αντλήσαμε δυνάμεις για τις εξετάσεις. Στ. Ν

Η εκδρομή στην Πάτρα ήταν πολύ ωραία και το συνέδριο ενδιαφέρον. Ήταν λίγο κουραστικό αλλά η υπόλοιπη εκδρομή ήταν διασκεδαστική. Ήρθα πιο κοντά με τους συμμαθητές μου, πέρασα πολύ καλά στο ξενοδοχείο ( όσο βρισκόμασταν εκεί ) και γενικά ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Δ. Κ

Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία, πέρασα πολύ καλά και ήρθα πιο κοντά με τους συμμαθητές μου. Επίσης, έμαθα πολλά πράγματα για τις υπόλοιπες πόλεις που συμμετείχαν και συναναστράφηκα με διάφορους ανθρώπους. Τέλος, είχα την ευκαιρία να περιηγηθώ στο κέντρο της Πάτρας όπου είχε μια μεγάλη αγορά με πολλά μαγαζιά.  Τ. Κ

Κονοπίση Σταυρούλα

Don't have an account yet? Register Now!