Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024

Εργασίες Μαθητών

 Aπό τους μαθητές της Α τάξης του 1ου Γυμνασίου της Βέροιας.

Το βιβλίο δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή: https://app.bookcreator.co

Διαβάστε το εδώ

 

  Το padlet με θέμα: «Το σχολείο μου – Τι μου αρέσει; Τι θα άλλαζαhttps://padlet.com/perimixou/padlet-zbsyjs7qqlnshmm6  δημιουργήθηκε από το  Δίκτυο Σχολείων e-τύπος*,  προκειμένου οι συντακτικές ομάδες του Δικτύου, στο οποίο συμμετέχει και η συντακτική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Βέροιας, αλλά και άλλοι μαθητές/τριες  να καταθέσουν τη γνώμη τους για το σχολείο τους και γενικά για την Εκπαίδευση.

Η δημιουργία του συγκεκριμένου padlet είχε ως στόχο: 

  • τη διασύνδεση του κάθε σχολείου με τις ιδιαίτερες ανάγκες της καθεμίας από τις τοπικές κοινωνίες με αυτό,
  • την απάντηση στα κεντρικά ερωτήματα «ποιος είναι ενεργός μαθητής» «πώς θέλουμε να είναι ο ενεργός μαθητής»,
  • την καλλιέργεια του γλωσσικού και ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών,
  • την προώθηση της αυθεντικής, βιωματικής μάθησης και τον διαμοιρασμό της γνώσης
  • την προώθηση της επικοινωνίας μεταξύ μαθητών διαφορετικών σχολικών μονάδων σχετικά με τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα.

            Το εικαστικό έργο που αποτελεί την «ταπετσαρία»  του padlet φιλοτέχνησε μαθήτρια του 2ου ΓΕΛ Ελευθερίου – Κορδελιού και αποτυπώνει με συμβολικό τρόπο τις παραπάνω προτεραιότητες - στόχους. Συγκεκριμένα, υποβάλλονται οι ακόλουθες σκέψεις  :  

«Ευεργεσία» : ευεργετούμε την κοινωνία, και όλον τον πλανήτη -  συμβολικά το πράσινο ημικύκλιο -  αν έχουμε ανθρωπιστική παιδεία.

Το κλειδί της ευεργεσίας το κρατάει το ανθρώπινο χέρι, ο κριτικά σκεπτόμενος ενεργός πολίτης.

Το κόκκινο σχολείο που μοιάζει με θλιμμένο πρόσωπο μπορεί να αναδημιουργηθεί με κοινή δράση, που τη συμβολίζει το σχολείο με τη γαλάζια στέγη, που κρατά το ανθρώπινο χέρι.

Η συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών της συντακτικής ομάδας του 1ου Γυμνασίου Βέροιας, «Οίστρος», στην παραπάνω δράση αποτέλεσε γι’ αυτούς μια πρωτόγνωρη εμπειρία ανταλλαγής απόψεων με τους μαθητές των υπόλοιπων σχολείων του δικτύου. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την άοκνη και δημιουργική κ. Τακαβάκογλου Ζωή, φιλόλογο του 1ου Γυμνασίου Ελευθερίου- Κορδελιού, που ξεχώρισε από το πρώτο τεύχος της δημοσιοποίησής της την εφημερίδα μας και μας πρότεινε τη συμμετοχή στο συγκεκριμένο δίκτυο, ανοίγοντάς μας νέους δρόμους. Ευελπιστούμε η συγκεκριμένη δράση να αποτελέσει το εφαλτήριο για τη συμμετοχή του σχολείου μας σε ανάλογες συνεργατικές δράσεις σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η συντακτική ομάδα του Μαθητικού Εντύπου

του 1ου Γυμνασίου Βέροιας «Οίστρος»

1ο Γυμνάσιο Ελευθερίου – Κορδελιού, 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, Ειδικό Γυμνάσιο και Λύκειο Αργολίδας, Γενικό Λύκειο Χορτιάτη, 2ο Γενικό Λύκειο Κορδελιού,  1ο Γυμνάσιο Βέροιας ( νέο μέλος του Δικτύου)   50ο Γυμνάσιο Αθηνών, Πρότυπο Γυμνάσιο Χαλκίδας, 4ο Γυμνάσιο Κοζάνης,   2ο Γυμνάσιο Ωραιοκάστρου, 2ο Γυμνάσιο Σπάρτης.

Εργασίες μαθητών στα εικαστικά με την καθηγήτρια κα. Μαρία Κουτσιμανή σε συνεργασία με τη φιλόλογο κα. Μαρία Σιδηροπούλου στα πλαίσια τού προγράμματος "μικροί αρχαιολόγοι".

Kατασκευές μαθητών που έγιναν για το εργαστήριο δεξιοτήτων με ανακυκλώσιμα υλικά, στα πλαίσια τού μαθήματος "περιβάλλον και ανακύκλωση" και τα παιδιά λειτούργησαν ομαδικά. Με την καθηγήτρια κα. Μαρία Κουτσιμανή.

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Εργασία στο Μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής

Καθηγήτρια: Τσαπρατζή Δροσιά

Μαθητές: Ευτέρπη Χ.

Μαρία Μ.

 

(Για να διαβάσετε την εργασία κάντε κλικ στην εικόνα)

group holding hands

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account