Κυριακή 28 Απρίλιος 2024

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

σας ενημερώνουμε ότι κατά τη διάρκεια της κατάληψης του Σχολείου, τα μαθήματα θα γίνονται με εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Webex. Το πρόγραμμα για σήμερα Πέμπτη 29-2-24 και της διευθύνσεις των καθηγητών στο webex, μπορείτε να τα δείτε εδώ:
http://tinyurl.com/2mwztjub

Εφόσον η κατάληψη συνεχιστεί και τις επόμενες μέρες, το πρόγραμμα θα ανανεωθεί κατάλληλα. Αν αντίθετα η κατάληψη τερματιστεί, τα μαθήματα θα συνεχιστούν φυσικά δια ζώσης. Υπενθυμίζουμε ότι οι απουσίες των μαθητών/ριών προσμετρώνται κανονικά κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης.

Από τη Δ/νση του Σχολείου

Λόγω αδυναμίας του πληροφοριακού συστήματος myschool, οι βαθμοί δεν στάλθηκαν όπως ήταν προγραμματισμένο σήμερα στις 12:30.

Σας ενημερώνουμε ότι η αποστολή θα γίνει μόλις το επιτρέψει το σύστημα.

 

Ο Δ/ντής

Κωνσταντίνος Τσικερδάνος

 

Αγαπητοί γονείς / κηδεμόνες,
σας ενημερώνουμε ότι επίλυθηκε το πρόβλημα στη θέρμανση του κτιρίου και απο τη Δευτέρα 22-02-2021 το Σχολείο μας θα λειτουργήσει κανονικά.

Ο Δ/ΝΤΗΣ

Κωνσταντίνος Τσικερδάνος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (Safer Internet Day) στις 11 Φεβρουαρίου 2020, ο Δήμος Βέροιας και η Αντιδημαρχία Παιδείας διοργανώνουν Ημερίδα με θέμα:

 «ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Προστάτεψε τα βήματά σου στο Διαδίκτυο».

             Η αλλαγή στη συμπεριφορά των παιδιών μας, σχετιζόμενη με το διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο που αντιμετωπίζουν συχνά οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Παράλληλα, οι προκλήσεις και οι κίνδυνοι στον κυβερνοχώρο είναι πολλοί και άγνωστοι τις περισσότερες φορές στους νέους χρήστες. Το διαδίκτυο, ωστόσο, αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των παιδιών μας. Τα ερωτήματα γονιών και εκπαιδευτικών σχετικά με το πώς μπορούμε να συνδυάσουμε τις ωφέλειες με την ορθή διαχείριση αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τι ακριβώς συμβαίνει στην ψυχοσύνθεση των παιδιών και των εφήβων θα απαντηθούν στην ημερίδα.

                   Η ημερίδα θα απευθύνεται σε γονείς, παιδιά, εκπαιδευτικούς και σε όσους/ες αγαπούν και νοιάζονται για τα παιδιά.

Ομιλητές:

  • Τζήμα Συρμούλα , Αντιδήμαρχος Παιδείας, Δικηγόρος-Εκπαιδευτικός

( Χαιρετισμός)

  • Χαιρετισμοί Εκπροσώπων των Φορέων- -Υποστηριχτών της δράσης
  • Παπαπροδρόμου Γεώργιος, Υποστράτηγος ε.α. ΕΛ.ΑΣ - Πρώην Δ/ντής Δ/νσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Ειδικός σε θέματα σε θέματα διαδικτύου και ασφαλούς πλοήγησης

« Ο Κυβερνοχώρος, ένα νέο περιβάλλον με τις προκλήσεις του»

  • Νταφούλης Βάιος - Παιδοψυχίατρος-Ψυχοθεραπευτής, Δ/ντής Παιδιοψυχιατρικής κλινικής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσ/νίκης:

 « Παιδιά και Έφηβοι στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Παθογένεια και σύγχρονες προκλήσεις»

              Η ημερίδα πραγματοποιείται με την υποστήριξη των Δ/ΝΣΕΩΝ Π.Ε. και Δ.Ε. ΗΜΑΘΙΑΣ, του ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ, του  3ΟY ΠΕΚΕΣ Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, του ΚΕΣΥ ΗΜΑΘΙΑΣ, της Δ/ΝΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ-ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ, του ΚΑΠΑ ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ, της ΚΕΠΑ και της «ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ» Π.Ε.ΗΜΑΘΙΑΣ

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην Αντωνιάδειο Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών στη Βέροια, το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 10.30΄-13.00΄.

Πληροφορίες: Αντιδήμαρχος Παιδείας, κ. Τζήμα Συρμούλα: 2331350511

Η  ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ

ΣΥΡΜΟΥΛΑ ΤΖΗΜΑ

Στα πλαίσια υλοποίησης της Πράξης «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης πιστοποίησης μαθητών Γ? τάξης Γυμνασίου για την απόκτηση Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής (ΚΠπ) » στους Άξονες Προτεραιότητας 6, 8, 9 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020, το Υ.ΠΑΙ.Θ δίνει τη δυνατότητα στους/στις μαθητές/τριες που φοιτούν στη Γ΄ Γυμνασίου το σχολικό έτος 2019-2020 να
παρακολουθήσουν πρόγραμμα προετοιμασίας για την πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης των ΤΠΕ (Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής). Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται μετά το πέρας του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος. Στο τέλος του σχολικού έτους, οι μαθητές/τριες που θα παρακολουθήσουν τα μαθήματα αυτά, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν δωρεάν στη διαδικασία πιστοποίησης της επάρκειας χρήσης των ΤΠΕ (Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής).

Για τον σκοπό αυτό και τον ορθό και έγκαιρο προγραμματισμό των τμημάτων, καλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν στη Γ΄ Γυμνασίου του Σχολείου μας και επιθυμούν τη συμμετοχή των παιδιών τους στο πρόγραμμα να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους, συμπληρώνοντας τη συνημμένη δήλωση και παραδίδοντάς την στο σχολείο μέχρι την Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020.

Την αίτηση μπορείτε να την κατεβάσετε εδώ

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Δ/ντής του Φιλίππειου - 1ου Γυμνασίου Βέροιας, ευχαριστούν θερμά το Σύλλογο Γονέων του Σχολείου για την προσφορά βασιλόπιτων για όλα τα τμήματα του Σχολείου με αντίστοιχα δώρα, όπως και για την προσφορά βασιλόπιτας για το Σύλλογο Διδασκόντων.

 

                                                                                                     

                                                                                                 

Οι έλεγχοι βαθμολογίας του Α΄ τετραμήνου, θα δοθούν την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019, στις 12:30.

                                                                                                               Εκ της διευθύνσεως.

Οι παρακάτω μαθητές του σχολείου μας διακρίθηκαν στον 77ο Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» για μαθητές από Β΄ Γυμνασίου ως και Γ΄ Λυκείου, ο οποίος διεξήχθη το Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017 :

Γ? ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΑΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ-ΦΙΛΙΠΠΕΙΟ
Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΙΛΟΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ-ΦΙΛΙΠΠΕΙΟ

Το πλήρες δελτίο τύπου :

Στις 21-2-2017 και ώρα 11:00 π.μ. στο γραφείο του Δ/ντή του Φιλίππειου - 1ου Γυμνασίου Βέροιας συνεδρίασε η επιτροπή αξιολόγησης προσφορών για την εκπαιδευτική εκδρομή της Β? τάξης του σχολείου μας στο Πλανητάριο(Noesis) Θεσσαλονίκης.

Για την αξιολόγηση των προσφορών και την επιλογή της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, συγκροτήθηκε Επιτροπή, με Πράξη του Διευθυντή του σχολείου, η οποία αποτελούνταν από τον ίδιο, ως Πρόεδρο, δύο (2) συνοδούς- εκπαιδευτικούς, που ορίσθηκαν από το Σύλλογο των Διδασκόντων Καθηγητών, έναν (1) εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και από εκπροσώπους του 15μελους Μαθητικού Συμβουλίου των Μαθητικών Κοινοτήτων που θα λάβουν μέρος στην μετακίνηση.

Η Επιτροπή προέβη στην αποσφράγιση και αξιολόγηση των προσφορών που υποβλήθηκαν. Σαν πιο συμφέρουσα η Επιτροπή επέλεξε την προσφορά της  Τουριστικής Ημαθίας (ΚΤΕΛ) που ανέρχεται σε 350? συνολικά για 2 λεωφορεία 50 θέσεων.

Στις 10-3-2017 και ώρα 11:00 π.μ. στο γραφείο του Δ/ντή του Φιλίππειου - 1ου Γυμνασίου Βέροιας συνεδρίασε η επιτροπή αξιολόγησης προσφορών για την εκπαιδευτική εκδρομή μαθητών της Περιβαλλοντικής ομάδας του σχολείου μας στην Κόνιτσα.

Για την αξιολόγηση των προσφορών και την επιλογή της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, συγκροτήθηκε Επιτροπή, με Πράξη του Διευθυντή του σχολείου, η οποία αποτελούνταν από τον ίδιο, ως Πρόεδρο, δύο (2) συνοδούς- εκπαιδευτικούς, που ορίσθηκαν από το Σύλλογο των Διδασκόντων Καθηγητών, έναν (1) εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και από εκπροσώπους του 15μελους Μαθητικού Συμβουλίου των Μαθητικών Κοινοτήτων που θα λάβουν μέρος στην μετακίνηση.

Η Επιτροπή προέβη στην αποσφράγιση και αξιολόγηση των προσφορών που υποβλήθηκαν. Σαν πιο συμφέρουσα η Επιτροπή επέλεξε την προσφορά της  Φιλιππίδης Tours που ανέρχεται σε 295? συνολικά για 1 λεωφορείο 17 θέσεων.

Στις 7-3-2017 και ώρα 11:00 π.μ. στο γραφείο του Δ/ντή του Φιλίππειου - 1ου Γυμνασίου Βέροιας συνεδρίασε η επιτροπή αξιολόγησης προσφορών για την εκπαιδευτική εκδρομή μαθητών της Γ? τάξης του σχολείου μας στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης.

Για την αξιολόγηση των προσφορών και την επιλογή της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, συγκροτήθηκε Επιτροπή, με Πράξη του Διευθυντή του σχολείου, η οποία αποτελούνταν από τον ίδιο, ως Πρόεδρο, δύο (2) συνοδούς- εκπαιδευτικούς, που ορίσθηκαν από το Σύλλογο των Διδασκόντων Καθηγητών, έναν (1) εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και από εκπροσώπους του 15μελους Μαθητικού Συμβουλίου των Μαθητικών Κοινοτήτων που θα λάβουν μέρος στην μετακίνηση.

Η Επιτροπή προέβη στην αποσφράγιση και αξιολόγηση των προσφορών που υποβλήθηκαν. Σαν πιο συμφέρουσα η Επιτροπή επέλεξε την προσφορά της  Τουριστικής Ημαθίας (ΚΤΕΛ) που ανέρχεται σε 180? συνολικά για 1 λεωφορείο 50 θέσεων.

Την Παρασκευή 21/01/2017 στα πλαίσια της ημέρας μνήμης για το Ολοκαύτωμα των Εβραίων κατά των Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, στον πολυχώρο του σχολείου μας διοργανώθηκε προβολή της ταινίας "Η κλέφτρα των βιβλίων και την παρακολούθησαν οι μαθητές όλων των τάξεων.

 

Τετάρτη 15/2:

Αναχώρηση από το σχολείο στις 7:30,
Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων, από 18:00-20:00.

Πέμπτη 16/2:

Επίσκεψη στο Μουσείο και τον Βράχο της Ακρόπολης,
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης «Η Αστροφεγγιά».

Παρασκευή 17/2:

Επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος»,
Επίσκεψη στο Ευγενίδειο Ίδρυμα,
Επιστροφή στη Βέροια το βράδυ.

 

Η επίδοση των ελέγχων προόδου των μαθητών μας, για το Α΄ τετράμηνο, θα γίνει την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017, στις 12:30.

Στις 12:15 από την αφετηρία των αστικών λεωφορείων θα υπάρξει δρομολόγιο, για την εξυπηρέτηση των γονέων και κηδεμόνων, με πορεία Βενιζέλου, Μητροπόλεως, Ρολόι, Γιοντζαλίκια, με το αντίτιμο του εισιτηρίου.

Η επιστροφή θα γίνει στις 13:20.

 

PPERIBALLONTIKH

Την Κυριακή 7.2.2016, μαθητική ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Φιλίππειου Γυμνασίου Βέροιας επισκέφτηκε τον Χορευτικό Όμιλο Βέροιας στην αίθουσά του, στην οδό Τραπεζούντος 31 στον Προμηθέα. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που υλοποιείται κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά στο σχολείο, με τίτλο: «Μονοπάτια και διαδρομές Πολιτισμού στην Ημαθία» Τη σχολική ομάδα υποδέχθηκαν και φιλοξένησαν ο πρόεδρος και χοροδιδάσκαλος του Χ.Ο.Β. Γιάννης Τσιαμήτρος, μαζί με μέλη του Ομίλου. Ο συνταξιούχος, πλέον, εκπαιδευτικός Γιάννης Τσιαμήτρος, χρησιμοποιώντας οπτικοακουστικά μέσα (φωτογραφικό και ηχητικό υλικό), ανέλυσε συνοπτικά στους μαθητές τα ιστορικά, γεωγραφικά και πολιτισμικά στοιχεία των Ημαθιώτικων Πιερίων και συγκεκριμένα των χωριών της Δημοτικής Ενότητας Μακεδονίδος του Δήμου Βέροιας (Ριζωμάτων, Σφηκιάς, Πολυδεντρίου, Δασκίου, Χαράδρας και Ελαφίνας).

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με την ενεργή συμμετοχή τόσο των μαθητών, όσο και των καθηγητών τους? σε διαδικασία εκμάθησης - μέσα στην αίθουσα του Ομίλου - ορισμένων τοπικών χορών (Τσουρναβίτκου, Περιστερούδα, Πατρώνα, του Κατσιάμπα) από τον χοροδιδάσκαλο του Ομίλου.

Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγητές τους:

α) Κεβρεκίδης Ιωάννης, υπεύθυνος υλοποίησης του προγράμματος, και β) Κερασίδου Αικατερίνη, συμμετέχουσα στο πρόγραμμα.
Παρόντες στην Περιβαλλοντική Δράση ήταν οι μαθητές:
Στανκίδης Κωνσταντίνος, Στεφανίδου Ελένη, Παπαδοπούλου Καλλιόπη,
Χατζηαντωνίου Στέφανος, Τζίμπουλα Αριάδνη, Μαββίδης Δημήτριος,
Κουκουτέγου Ελένη, Απλακίδης Δημήτριος, Κουζούπης Ανδρέας, Ναμίδου
Σοφία, Ναβροζίδου Αικατερίνη και Γραμματικόπουλος Νικόλαος.

 

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ (ΝΟΜΟΣ  OHM)

 

1.     Αν η τάση στα άκρα μιας λάμπας είναι 12V και η αντίσταση της 100Ω, να προσδιορίσετε την ένταση του ρεύματος που την διαρρέει.

 

2.     Μια λάμπα αντίστασης 8 Ω διαρρέεται από ρεύμα 3 Α , να υπολογίσετε την τάση στα άκρα της.

 

3.     Ένας αντιστάτης διαρρέεται από ρεύμα έντασης 2 Α ενώ η τάση στα άκρα του είναι 9 V .Να βρείτε την τιμή της αντίστασης του αντιστάτη.

 

4.     Ένας αντιστάτης  αντίστασης 4 Ω  τροφοδοτείται από πηγή τάσης 12 V .Να υπολογίσετε τον αριθμό των ηλεκτρονίων που διέρχονται από μια διατομή του αντιστάτη σε χρόνο 2 min καθώς και την ηλεκτρική ενέργεια που προσφέρεται στον αντιστάτη.

 

5.     Ένας λαμπτήρας πυρακτώσεως έχει αντίσταση 20 Ω  και από μια διατομή του διέρχονται 5.1019 ηλεκτρόνια σε χρόνο 4 sec .Να υπολογίσετε  την ένταση του ρεύματος που διαρρέει τον λαμπτήρα , την τάση στα άκρα του λαμπτήρα καθώς και την ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνει στο παραπάνω χρονικό διάστημα.

 

6.     Ένας αντιστάτης διαρρέεται από ρεύμα έντασης 2 Α  για χρονικό διάστημα 2 min ενώ η τάση στα άκρα του είναι 12 V . Να υπολογιστεί η τιμή της αντίστασης του , ο αριθμός των ηλεκτρονίων που διέρχονται από μια διατομή του αντιστάτη και η ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνεται από αυτόν.

 

safer internet

Αγαπητές μας φίλες, αγαπητοί μας φίλοι,

Με αφορμή τον σημερινό εορτασμό της "Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου" με σύνθημα «Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!», σας καλούμε να δείτε το βίντεο με συμβουλές προς γονείς, που εμπνεύστηκε η Ομάδα Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου του Παιδιού.

oes proteineiΑν είστε παιδιά, οι έφηβοι σύμβουλοί μας έχουν συμβουλές και για σας! Δείτε τη «συνταγή» για ασφαλή πλοήγηση στο ίντερνετ που εμπνεύστηκαν και εικονογράφησαν μέλη της Ομάδας (παρουσίαση της αφίσας ή ξεφυλλίστε τη συνταγή εδώ).

idiotiki zoiΜε την ίδια αφορμή, δημοσιοποιούμε σήμερα τη Δημόσια Θέση του Δικτύου Συνηγόρων του Παιδιού της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (CRONSEE) με θέμα "Εικονική πραγματικότητα ? πραγματικές δυνατότητες, κίνδυνοι και προκλήσεις", που υιοθετήθηκε πρόσφατα σε συνάντηση στο Βελιγράδι, στην οποία συμμετείχαμε.

Επισκεφθείτε τέλος την ιστοσελίδα του προγράμματος Safer Internet! Περιέχει πλούσιο online ενημερωτικό υλικό για παιδιά και ενήλικες - διαδικτυακά σεμινάρια, σποτ, βίντεο, φυλλάδια, αφίσες, παιχνίδια, μίνι οδηγούς κλπ.

Παρακολουθείτε να νέα μας στο σάιτ μας www.0-18.gr, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς, διαβάστε τις δράσεις μας για το διαδίκτυο στην ειδική ιστοσελίδα μας www.0-18.gr/gia-megaloys/internet!

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

Γραφείο Συνηγόρου του Παιδιού

Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Πολίτη"

Η Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Ημαθίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ανακοινώνει τους επιτυχόντες του 7ου Ημαθιώτικου Μαθηματικού Διαγωνισμού «Κ. Καραθεοδωρή» για μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, ο οποίος διεξήχθη το Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015.

 

Στο φετινό διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές από την Ημαθία, τον  Έβρο, την Κοζάνη, την Πέλλα, την Πιερία και την Φλώρινα.

Συγκεκριμένα από το σχολείο μας οι επιτυχόντες είναι οι  κάτωθι : 

α/α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ

1 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
2 ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΝΙΚΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
3 ΔΑΪΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
4 ΚΑΠΕΤΑΝΟΥ ΜΑΡΙΝΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
5 ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΕΛΕΝΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
6 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
7 ΠΑΤΡΙΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
8 ΦΙΛΟΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ

 

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση από το site του παραρτήματος Ημαθίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας :

 

Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ

 

Η Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Ημαθίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ανακοινώνει τους επιτυχόντες του 7ου Ημαθιώτικου Μαθηματικού Διαγωνισμού «Κ. Καραθεοδωρή» για μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, ο οποίος διεξήχθη το Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015.

Στο φετινό διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές από την Ημαθία, τον  Έβρο, την Κοζάνη, την Πέλλα, την Πιερία και την Φλώρινα.

Οι διακριθέντες από την Ημαθία και την Πέλλα στους διαγωνισμούς «Υπατία» και «Κ. Καραθεοδωρή» θα βραβευτούν σε ειδική εκδήλωση στις 29 Μαρτίου, για την οποία θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

Συγχαίρουμε θερμά:

- τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν σ? αυτό τον ευγενή του πνεύματος αγώνα και τους καλούμε να συνεχίσουν την προσπάθειά τους.

- τους μαθητές που διακρίθηκαν και τους ευχόμαστε ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις στο μέλλον. Το παράρτημα Ημαθίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας θα είναι πάντα αρωγός τους στην προσπάθεια καλλιέργειας της αγάπης για τα μαθηματικά.

- τους γονείς των μαθητών και των μαθητριών που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, γιατί συμβάλλουν εποικοδομητικά με το να στηρίζουν τα παιδιά τους στην επιλογή συμμετοχής σε δραστηριότητες αυτής της μορφής.

Καλούμε τους μαθητές να παρακολουθήσουν το 9ο Μαθηματικό Καλοκαιρινό Σχολείο, που οργανώνει το παράρτημα στον Άγιο Νικόλαο Νάουσας. Σύντομα θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες:

- στα γραφεία του παραρτήματος (Ολγάνου 19, Βέροια), τηλέφωνο 23310-67107, mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

- στην ιστοσελίδα του παραρτήματος www.emeimathias.gr

- στην ιστοσελίδα των Μαθηματικών Καλοκαιρινών Σχολείων του παραρτήματοςhttp://mathsummerschool.emeimathias.gr/

- στη σελίδα του παραρτήματος στο Facebook https://www.facebook.com/pages/%CE%95%CE%9C%CE%95-%CE%97%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%AF%CE%B1%CF%82/199238366876773?fref=ts

Η Διοικούσα Επιτροπή του παραρτήματος ευχαριστεί:

- τους συναδέλφους μαθηματικούς, οι οποίοι δίδαξαν στα Μαθήματα Προετοιμασίας στην Αλεξάνδρεια, στη Βέροια και στη Νάουσα,  επιτήρησαν στη διάρκεια της εξέτασης και βαθμολόγησαν τα γραπτά των μαθητών.

- τους αρμόδιους για την παραχώρηση των σχολικών αιθουσών προκειμένου να διεξαχθεί ο διαγωνισμός ή να πραγματοποιηθούν τα Μαθήματα Προετοιμασίας

- τους συναδέλφους των παραρτημάτων Κοζάνης, Πιερίας και Φλώρινας καθώς και τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, Έβρου και Πέλλας για τη συνεργασία.

Οι μαθητές που διακρίθηκαν κατά περιοχή και σε αλφαβητική σειρά είναι:

 

  ΗΜΑΘΙΑ    
α/α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
1 ΑΜΒΡΟΣΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ 9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
2 ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
3 ΑΝΘΟΥΛΑΚΗ ΕΥΘΥΜΙΑ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
4 ΑΡΓΥΡΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
5 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
6 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
7 ΒΕΝΙΑΜΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
8 ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΝΙΚΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
9 ΓΚΑΛΤΣΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
10 ΓΚΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
11 ΔΑΪΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
12 ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΕΛΕΝΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
13 ΘΕΟΦΡΟΝΙΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
14 ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
15 ΚΑΛΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
16 ΚΑΛΛΙΜΑΝΗ ΠΑΝΔΩΡΑ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
17 ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
18 ΚΑΠΕΤΑΝΟΥ ΜΑΡΙΝΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
19 ΚΕΣΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
20 ΚΟΛΚΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
21 ΚΟΤΣΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
22 ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΕΛΕΝΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
23 ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
24 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
25 ΠΑΤΡΙΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
26 ΡΑΛΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
27 ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
28 ΤΑΚΟΥΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
29 ΤΖΙΜΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
30 ΤΟΠΟΥΖΗ ΜΑΝΤΙΑΝΑ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
31 ΦΙΛΟΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ
32 ΦΩΤΗ ΕΡΜΙΟΝΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
33 ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΛΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ

 

 

 

 

  ΕΒΡΟΣ    
α/α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
1 ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
2 ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
3 ΓΛΗΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
4 ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΔΩΡΟΘΕΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΟΥΦΛΙΟΥ
5 ΜΟΥΧΤΑΡΙΔΟΥ ΕΛΛΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΟΥΦΛΙΟΥ
6 ΜΠΑΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
7 ΜΠΑΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
8 ΜΠΑΡΜΠΟΥΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
9 ΜΠΟΓΙΑΤΖΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
10 ΝΕΜΤΣΙΔΗ ΑΝΝΑ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
11 ΠΑΠΑΖΑΧΑΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
12 ΤΡΑΧΙΩΤΗ ΑΝΝΑ-ΣΕΒΑΣΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
13 ΦΑΛΕΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
14 ΦΩΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
15 ΧΑΤΖΗΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

 

 

 

 

  ΚΟΖΑΝΗ    
α/α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
1 ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
2 ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΑΘΗΝΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
3 ΑΡΝΑΟΥΤΗ-ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΚΑΛΛΙΝΙΚΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
4 ΒΑΞΕΒΑΝΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
5 ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
6 ΔΡΑΓΑΤΣΙΚΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
7 ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
8 ΛΙΤΙΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
9 ΜΠΕΚΕΡΙΔΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
10 ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
11 ΝΙΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
12 ΠΑΛΑΜΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
13 ΠΑΣΣΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
14 ΠΕΛΕΚΑ ΙΩΑΝΝΑ 6ο ΓΥΜΝ. ΚΟΖΑΝΗΣ
15 ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
16 ΤΕΡΠΟΥ ΕΛΕΝΗ 5ο ΓΥΜΝ. ΚΟΖΑΝΗΣ
17 ΧΑΡΙΖΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

 

 

 

 

  ΠΕΛΛΑ    
α/α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
1 ΕΥΑΓΓΕΛΕΡΙΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΙΔΑΙΑΣ
2 ΚΟΚΚΟΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΦΙΛΙΠΠΟΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ
3 ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
4 ΚΥΜΠΙΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΙΑΣ
5 ΜΗΣΙΡΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ
6 ΜΠΕΝΤΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ
7 ΠΑΛΑΣΚΑ ΑΙΜΙΛΙΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ
8 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ
9 ΡΑΡΡΗ ΕΥΔΟΞΙΑ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ
10 ΧΑΤΖΗΓΑΓΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

 

  ΠΙΕΡΙΑ    
α/α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
1 ΙΑΤΡΟΥ ΘΟΔΩΡΗΣ 3 ΓΥΜ/ΣΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
2 ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 2 ΓΥΜ/ΣΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
3 ΚΛΙΤΣΙΝΙΚΟΥ ΕΡΜΙΟΝΗ ΓΥΜ/ΣΙΟ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
4 ΜΗΤΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ 2 ΓΥΜ/ΣΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
5 ΜΠΑΝΤΟΛΑ ΑΝΝΑ 2 ΓΥΜ/ΣΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
6 ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΥΜ/ΣΙΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
7 ΜΠΗΤΟΥ ΜΑΡΙΑ 2 ΓΥΜ/ΣΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
8 ΦΩΤΙΑΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 3 ΓΥΜ/ΣΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

  ΦΛΩΡΙΝΑ    
α/α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
1 ΑΓΓΟΥΡΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
2 ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
3 ΒΑΛΙΑΓΑΣ ΦΟΙΒΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
4 ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
5 ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
6 ΜΠΕΛΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
7 ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
8 ΠΑΣΙΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
9 ΡΑΜΑ ΦΑΒΙΟΛΑ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
10 ΣΤΥΛΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
11 ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΕΥΜΟΡΦΙΑ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
12 ΤΣΙΒΕΛΕΪΔΗΣ ΒΑΛΕΡΙΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
13 ΧΑΤΖΗ ΕΥΔΟΞΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ

 

 

Πηγή : www.emeimathias.gr

 

Ημέρα ενημέρωσης γονέων


Η ημέρα ενημέρωσης γονέων, που ήταν προγραμματισμένη για τις 26 Ιανουαρίου, μεταφέρετε για τις 9 Φεβρουαρίου (ώρες ενημέρωσης από 8:15 έως 13:00).

Η ενημέρωση γονέων την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015, δεν θα πραγματοποιηθεί.

Σε νεώτερη ανάρτηση θα ανακοινωθεί η ημερομηνία επίδοσης ελέγχων προόδου για το δεύτερο τρίμηνο.

 

Εκ της διευθύνσεως

Ημερομηνία

:

28/01/2015

ΠΡΟΣ

:

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ

ΚΟΙΝ:

:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ

 

ΘΕΜΑ

:

8ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Κ.Δ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2015 (ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ)

 

1. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΓΩΝΩΝ: Οι σκακιστικοί σύλλογοι Πτολεμαΐδας «Πτολεμαίος», «Σκακιστάκος» και «Δούρειος Ίππος» σε συνεργασία με την Ένωση Σκακιστικών Σωματείων Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, στα πλαίσια του 13ου Πανελληνίου Ομαδικού Σχολικού Πρωταθλήματος 2015 (Αριθ. Πρωτ. Ε.Σ.Ο.:94988/24-12-2014), διοργανώνει τους προκριματικούς αγώνες, που είναι ταυτόχρονα και οι τελικοί της Ε.Σ.Σ.ΚΕ.ΔΥ.Μ την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015.

2. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Τα σχολεία Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια) των νομών που ανήκουν στη δύναμη της ΕΣΣΚΕΔΥΜ. (Κοζάνης, Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Πέλλας, Ημαθίας, Πιερίας, Κιλκίς ). Υπεύθυνα για την δήλωση των ομάδων είναι τα σωματεία του κάθε νομού.

3. ΣΥΝΘΕΣΗ - ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
3.1 Κάθε σχολείο έχει δικαίωμα συμμετοχής με μία ομάδα ή και περισσότερες.  
3.2 Όλες οι ομάδες είναι τετραμελείς(με δικαίωμα δύο αναπληρωματικών) και με την προϋπόθεση της συμμετοχής ενός κοριτσιού στην 4η σκακιέρα.
3.3 Όλες οι ομάδες πρέπει να έχουν έγγραφο με το οποίο να βεβαιώνεται σε ποιο σχολείο ανήκουν τα μέλη της. Όσες ομάδες δεν προσκομίσουν πριν την έναρξη του 1ου  γύρου βεβαίωση ότι όλα τα μέλη τους είναι μαθητές του ιδίου σχολείου, θα αποκλειστούν από τους αγώνες. 
3.4 Δεν επιτρέπεται η συμμετοχή μαθητών που δεν συμπεριλαμβάνονται στη βεβαίωση του σχολείου από το οποίο προέρχεται η ομάδα.
3.5 Οι ομάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αποτελούνται από μαθητές?τριες  οποιασδήποτε τάξης του Δημοτικού. Οι ομάδες των Γυμνασίων αποτελούνται από μαθητές-τριες οποιασδήποτε τάξης του Γυμνασίου και οι ομάδες των Λυκείων αποτελούνται από μαθητές-μαθήτριες οποιασδήποτε τάξης του Λυκείου.

3.6 Η σύνθεση των ομάδων θα είναι αμετάβλητη με βάση τον πρώτο αγώνα, οι αναπληρωματικοί μπορούν να πάρουν τη θέση οποιουδήποτε των βασικών στη σκακιέρα που έπαιζε (ο βασικός) ? οι βασικοί παίκτες δεν αλλάζουν ποτέ σκακιέρα.

 

4. ΧΩΡΟΣ ΑΓΩΝΩΝ: Ξενοδοχείο «ΙOANNOY RESORT» 3ο χιλιόμετρο Πτολεμαΐδας Φλώρινας (τηλ.:2463053792-6932320104-5). 

5. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ? ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ: Όλα τα σχολεία που θέλουν να συμμετάσχουν, θα πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσουν την συμμετοχή τους εγγράφως μέσω των συλλόγων της περιοχής τους στην ΕΣΣΚΕΔΥΜ μέχρι την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου και ώρα 18:00 στο email: chess.veria@gmail.com Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟ (6982889197)

6. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ:

 10:00-10:30

  Άφιξη ? Επιβεβαίωση συμμετοχών

 11:00

  1ος Γύρος

 12:00

  2ος Γύρος

13:00

  3ος Γύρος

14:00

 Διάλλειμα

14:30

 4ος Γύρος

15:30

 5ος Γύρος

16:30

 Τελετή λήξης -Απονομές

 

7. ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΓΩΝΩΝ - ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ: Ελβετικό ή πουλ 5 γύρων, ανάλογα με τις συμμετοχές, σε τρεις ομίλους χωριστούς για Δημοτικά - Γυμνάσια - Λύκεια. Χρόνος σκέψης 15΄ +10΄΄για τον κάθε παίκτη για όλη την παρτίδα (για αναλογικά ωρολόγια 25΄ο παίκτης). Ισχύουν οι κανονισμοί της FIDE και ειδικότερα οι κανονισμοί για το γρήγορο σκάκι.

8. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΓΩΝΩΝ: Αλεξίου Κωνσταντίνος.

9. ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ? Ζαχαρίδης Κωνσταντίνος

 

 ΒΟΗΘΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΔΙΑΙΤΗΤΗ:  Κρζιζ Μάρτιν (κληρώσεις) και Σούδης Στέφανος(αγωνιστικός χώρος).

10. ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ: Θα απονεμηθούν κύπελλα στις τρεις πρώτες ομάδες Δημοτικών, Γυμνασίων (και μετάλλια στους παίκτες των). Στα Λύκεια θα βραβευτεί η πρώτη ομάδα με κύπελλο και μετάλλια οι παίκτες της.

Αναμνηστικές βεβαιώσεις συμμετοχής θα δοθούν σε όλους τους παίκτες.

11. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ:
11.1 Η νικήτρια ομάδα του αγώνα παίρνει 2 βαθμούς και η ηττημένη 0 βαθμούς. Αν το αποτέλεσμα του αγώνα είναι ισόπαλο, οι ομάδες παίρνουν από 1 βαθμό. Η ήττα χωρίς αγώνα τιμωρείται με αφαίρεση 1 βαθμού. Η ομάδα που σημειώνει νίκη χωρίς αγώνα παίρνει 2 βαθμούς και 3,5 πόντους, και η ομάδα που παίρνει το «bye» 2 βαθμούς και 2,5 πόντους.
11.2 Σε κάθε κενή σκακιέρα αφαιρείται μισός πόντος από το σύνολο των πόντων που συγκεντρώνουν οι παίκτες της.
11.3 Τα κριτήρια ισοβαθμίας είναι τα εξής : α) Βαθμοί, β) Κατάταξη βαθμών του τουρνουά μεταξύ των ισόβαθμων ομάδων εφόσον όλες οι εμπλεκόμενες ομάδες έχουν συναντηθεί μεταξύ τους, γ) Άθροισμα πόντων, δ) Το σύνολο των πόντων κατά σειρά στη 1η σκακιέρα, στη 2η , κ.ο.κ

12. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ: Υποβάλλονται στον Διευθυντή Αγώνων με παράβολο 50,00?, το αργότερο αμέσως μετά την λήξη της υπόψη συνάντησης. Εκδικάζεται αμέσως από Τριμελή Επιτροπή που αποτελείται από τον Διευθυντή Αγώνων και δύο μέλη που θα επιλεγούν πριν την έναρξη των αγώνων. Οι αποφάσεις της Επιτροπής έχουν τελεσίδικο χαρακτήρα.
13. ΓΕΝΙΚΑ: α) Για να αγωνισθεί μια ομάδα πρέπει να παρατάξει τουλάχιστον τρεις παίκτες, διαφορετικά μηδενίζεται για τον εν λόγω γύρο. Αν το επαναλάβει για δεύτερη φορά αποβάλλεται από το πρωτάθλημα

 β) Μη προσέλευση μιας ομάδας σε ένα γύρο χωρίς προειδοποίηση σημαίνει αυτόματη αποβολή της ομάδας από το πρωτάθλημα.
14. ΑΡΧΗΓΟΙ ΟΜΑΔΩΝ: Οι αρχηγοί των ομάδων, που μπορούν να είναι μόνο μαθητές, έχουν τα παρακάτω καθήκοντα και δικαιώματα: α) Συντάσσουν το φύλλο σύνθεσης της ομάδας τους και το υποβάλλουν στον διαιτητή της συνάντησης τουλάχιστον 10΄ πριν την έναρξη κάθε γύρου. Το φύλλο σύνθεσης ελέγχεται και συνυπογράφεται από τους αρχηγούς των ομάδων και τον διαιτητή της συνάντησης. β) Απαγορεύεται ρητά και απόλυτα στους αρχηγούς των ομάδων να συμβουλεύουν τους παίκτες τους.

 γ) Απαγορεύεται ρητά και απόλυτα στους αρχηγούς των ομάδων να συνομιλούν μεταξύ τους ή με οποιονδήποτε παίκτη τους στη διάρκεια της παρτίδας και για οποιονδήποτε λόγο. δ) Υπογράφουν το Φύλλο Αγώνος.
15. ΠΡΟΚΡΙΣΕΙΣ: Οι 5 πρώτες ομάδες από τα Δημοτικά, και οι 3 πρώτες ομάδες από τα Γυμνάσια.

 

 

Σ.Ο ΒΕΡΟΙΑΣ

 

 

ΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ

 

 

Την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014 το σχολείο μας επισκέφθηκαν εκπρόσωποι του Δήμου Βέροιας, υπεύθυνοι για την ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών και για την κομποστοποίηση οικιακών απορριμμάτων.

 

Ενημέρωσαν και τις τρεις τάξεις του σχολείου διαδοχικά, προβλήθηκε κατάλληλο βίντεο, δόθηκαν εξηγήσεις, παραδείγματα και τοποθετήθηκε και στη δική μας αυλή ειδικός κάδος για κομποστοποίηση.

 

Οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ενημέρωση, πήραν ανάλογα φυλλάδια και σκοπεύουν να ενεργοποιηθούν πάνω στον τομέα αυτό.

 

 

 

ΑΣ ΑΚΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ

 

Αφού πρώτα δείτε πως η ατμοσφαιρική πίεση συνθλίβει ένα μεταλλικό δοχείο στην συνέχεια προσπαθήστε να εξηγήσετε πως το αυγό μπαίνει στο μπουκάλι  και προβληματιστείτε με το πώς λειτουργεί η κούπα του Πυθαγόρα.

 

 

ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

Για τους μαθητές της Β τάξης που θα ήθελαν να λύσουν  μερικές ακόμη ασκήσεις για εξάσκηση

 

Πίεση

1. Ένα σώμα έχει εμβαδό βάσης 0,3m2 και η πίεση που ασκεί στο έδαφος είναι 40000 Ν/m2. Να υπολογίσετε το βάρος του.

 

2. Ένα σώμα έχει εμβαδό βάσης 2m2 και το βάρος του είναι 2000Ν. Πόση πίεση ασκεί στο έδαφος;

 

3. Ένα σώμα έχει βάρος 8000Ν και ασκεί πίεση στο έδαφος 10000Ν/m2.Να υπολογίσετε το εμβαδό βάσης του.

 

4. Ένα σώμα έχει εμβαδό βάσης 0,4cm2 και η πίεση που ασκεί στο έδαφος είναι 40000 Ν/m2. Να υπολογίσετε το βάρος του.

 

5. Ένα σώμα έχει εμβαδό βάσης 2mm2 και το βάρος του είναι 0,02kΝ. Πόση πίεση ασκεί στο έδαφος;

 

6. Μια κυρία με ψηλοτάκουνες γόβες ζυγίζει 500Ν και το εμβαδόν της βάσης κάθε τακουνιού της είναι Α1=1cm2. Ένας ελέφαντας ζυγίζει 200000Ν και τα πέλματά του έχουν συνολική επιφάνεια εμβαδού Α2=1000cm2. Ποιος πιέζει περισσότερο το έδαφος;

 

7.Σε μια επιφάνεια 1,5 m2 ασκείται καθετα δύναμη 3000Ν να υπολογίσετε την πίεση που ασκείται σ αυτήν .

 

8.Πόση δύναμη ασκείται σε μια επιφάνεια 5m2 αν η πίεση που δέχεται  είναι 200N/m2;

 

9.Να υπολογίσετε το εμβαδόν της επιφάνειας ενός σώματος το οποίο δέχεται δύναμη 200Ν ενώ ασκείται σ αυτό πίεση 1000Ν/m2.

 

10.Eνα τούβλο μάζας 5 Kgr στηρίζεται σε μια έδρα του με διαστάσεις 20cm X 10cm. Να υπολογιστεί η πίεση που ασκεί στο έδαφος  η έδρα στήριξης του. Δίνεται g=10m/sec2.

 

11.Να υπολογίσετε το εμβαδόν της επιφάνειας με την οποία έρχεται σε επαφή με το έδαφος ένα  σώμα μάζας m = 80Kgr , αν γνωρίζετε ότι η πίεση που ασκεί  στο έδαφος είναι 200 Ν/m2.   Δίνεται g=10m/sec2.

 

12. Ένας ελέφαντας έχει μάζα 2tn, αν το συνολικό εμβαδόν των ποδιών του είναι 400cm2 , να υπολογίσετε την πίεση που ασκούν τα πόδια του στο έδαφος καθώς και την πίεση που ασκεί στο έδαφος το  ένα του πόδι. Δίνεται g=10 m/sec2.

 

 

 

Υδροστατική Πίεση

 

1. Πόσο ύψος πρέπει να έχει μια κατακόρυφη στήλη νερού, ώστε να προκαλεί στη βάση της ίδια υδροστατική πίεση με αυτή που προκαλεί μια κατακόρυφη στήλη υδραργύρου ύψους 1m; Δίνονται dν=1g/cm3 και dυδρ=13,6g/cm3.    

 

2. Ποια είναι η υδροστατική πίεση στα 5m από τον πυθμένα μιας πισίνας συνολικού βάθους 15m. Δίνονται dν=1000kg/m3 και g=10m/s2.

 

3. Πόση είναι η πυκνότητα ενός υγρού το οποίο σε βάθος 2cm έχει υδροστατική πίεση 1kPa. Δίνεται g=10m/s2.

 

4. Σε ποιο βάθος η θάλασσα έχει υδροστατική πίεση 102000Pa. Δίνονται dν=1020kg/m3 και g=10m/s2.

 

5.Ένα υποβρύχιο βρίσκεται σε βάθος 150m , αν γνωρίζετε την πυκνότητα του θαλασσινού νερού dν=1020kg/m3  και την επιτάχυνση της βαρύτητας g=10m/s2, να υπολογίσετε την υδροστατική πίεση σ αυτό το βάθος καθώς και την δύναμη που ασκεί το νερό κάθετα σε μια επιφάνεια 100cm2 στην εξωτερική του επιφάνεια και να την συγκρίνετε με το βάρος ενός ανθρώπου μάζας 80 Kgr.

 

6.Ένα βαρέλι κρασί κλείνει στην βάση του με μια τάπα εμβαδού 5cm2 .Να υπολογίσετε το ύψος μέχρι το οποίο μπορούμε να γεμίσουμε με κρασί το βαρέλι αν γνωρίζουμε ότι η τάπα αντέχει δύναμη 147Ν.

Δίνονται dκρασ=980kg/m3 και g=10m/s2.

 

 

 

Ατμοσφαιρική Πίεση

 

1.   Στο πείραμα του Toricelli το ύψος του υδραργύρου στον σωλήνα είναι 70cm .Να υπολογίσετε την ατμοσφαιρική πίεση στο σημείο που πραγματοποιείται το πείραμα.

 

2.   Σε ένα τόπο η ατμοσφαιρική πίεση είναι 0,9atm, θα μπορούσατε να βρείτε σε ποιο ύψος ισορροπεί ο υδράργυρος στο πείραμα του Τoricelli.

 

3.   Αν ο Τορικελλι πραγματοποιούσε το πείραμα του στην κορυφή ενός βουνού όπου η ατμοσφαιρική πίεση είναι 0,5atm. Ποιο θα ήταν το ύψος της στήλης υδραργύρου .

 

 

4. Να υπολογίσετε το ύψος της στήλης νερού που μπορεί να ισορροπήσει η ατμοσφαιρική πίεση . Δίνονται πυκνότητα νερού  1000Kgr/m3 ,επιτάχυνση της βαρύτητας 10 m/sec2 και 1 atm=100000N/m2.

 

5. Υπολογίστε την δύναμη που ασκεί ο ατμοσφαιρικός αέρας στο τζάμι μιας μπαλκονόπορτας διαστάσεων 1m X 2,5m. Συγκρίνετε την δύναμη αυτή με το βάρος ενός παιδιού μάζας 50 Kgr και εξηγήστε γιατί δεν σπάει.

         1 atm=100000N/m2.

 

6.   Μια πισίνα βάθους 3m  γεμίζει με νερό Να υπολογίσετε την υδροστατική πίεση στον πυθμένα της πισίνας  καθώς και την  συνολική δύναμη  που δέχεται ο πυθμένας της πισίνας αν  οι διαστάσεις της είναι 25m X 10m.

         Δίνονται

         dν=1000kg/m3  g=10m/s2    και  1atm=100000N/m2.

                                            

 

 

 

 

 

 

Ασκήσεις ( κύματα )

 

 

 

1)  Σε μια λεκάνη που περιέχει νερό ρίχνουμε στην επιφάνειά του με τη βοήθεια ενός σταγονόμετρου 5 σταγόνες νερού το δευτερόλεπτο οπότε σχηματίζονται κύματα νερού. Μετράμε την απόσταση μεταξύ δύο διαδοχικών ορέων και την βρίσκουμε 8cm. Να βρείτε την περίοδο των κυμάτων και την ταχύτητα των κυμάτων

 

 

 

2)   Στο νερό μιας λίμνης  ρίχνουμε  10 πέτρες σε 5 sec . Στην επιφάνεια του νερού δημιουργούνται κύματα τα οποία διαδίδονται προς όλες της κατευθύνσεις , αν ένα κομμάτι φελλού που βρίσκεται σε απόσταση 60 cm από το σημείο που πέφτουν οι πέτρες αρχίζει να ταλαντώνεται  3 sec αργότερα από την στιγμή που έπεσε η πρώτη πέτρα. Να υπολογίσετε την ταχύτητα των κυμάτων καθώς και την απόσταση ανάμεσα σε δυο διαδοχικά  ?όρη? .

 

 

 

3)   Αν γνωρίζετε ότι η ταχύτητα των διαμηκών κυμάτων στον φλοιό της γης διαδίδονται με ταχύτητα 10 Km/sec ενώ των εγκάρσιων με ταχύτητα 8 Km/sec και τα δυο είδη   σεισμικών κυμάτων  φθάνουν σ ένα σεισμογράφο με διαφορά χρόνου 5 sec.Να υπολογίσετε την απόσταση του επίκεντρου του σεισμού από τον σεισμογράφο και να σκεφθείτε πως θα μπορούσαμε να προσδιορίσουμε επακριβώς το επίκεντρο του σεισμού.

 

 

 

4)  Φωτογραφίζουμε κάποια στιγμή την  χορδή μιας κιθάρας που πάλλεται και διαπιστώνουμε ότι σχηματίζονται σ αυτήν 4 όρη και 3 κοιλάδες ενώ οι άκρες της είναι σταθερά στερεωμένες αν η χορδή έχει  μήκος 105 cm. Να υπολογίσετε το μήκος κύματος των κυμάτων που διαδίδονται στην χορδή και την συχνότητα  του ήχου που παράγεται αν η ταχύτητα διάδοσης των κυμάτων στην χορδή είναι    2700 m/sec.

 

 

 

5)  Ένα ταχύπλοο κινούμενο στην θάλασσα και σε απόσταση 100m από μια σημαδούρα δημιουργεί κύματα τα οποία θέτουν σε ταλάντωση την σημαδούρα 10 sec αργότερα. Αν η απόσταση μεταξύ δυο ορέων του νερού είναι 2m να υπολογίσετε την ταχύτητα διάδοσης των κυμάτων και τον αριθμό των ταλαντώσεων της σημαδούρας  σε 5sec.

 

 

 

6)     Ο Βίκτορας ακούει τον ήχο μιας βροντής μετά από 3s αφού βλέπει την αστραπή. Αν γνωρίζουμε ότι ο ήχος στον αέρα διαδίδεται με ταχύτητα 340m/s, να υπολογίσετε σε ποια απόσταση από το σημείο που βρίσκεται ο Βίκτορας εκδηλώθηκε η ηλεκτρική  εκκένωση. Δεχθείτε ότι το φως διαδίδεται  ακαριαία σε μικρές αποστάσεις.

 

 

 

7)    Ένας ορειβάτης ευρισκόμενος στην άκρη ενός φαραγγιού φωνάζει ,οπότε ακούει την φωνή του 3sec αργότερα αν η ταχύτητα του ήχου στον αέρα είναι 340m/sec να  εκτιμήσετε  το πλάτος του φαραγγιού..

 

 

 

 

 

Ασκήσεις ( ταλαντωσεις )

 

 

1.Ένα εκκρεμές εκτελεί 200 πλήρεις ταλαντώσεις σε 50s. Να βρείτε τη συχνότητα και την περίοδο του εκκρεμούς.

 

2. Ένα σώμα εκτελεί ταλάντωσεις και σε χρόνο t=2min πραγματοποιεί 3600 ταλαντώσεις. Να βρείτε τη συχνότητα και την περίοδο της ταλάντωσης

 

3.Ένα εκκρεμές εκτελεί 2400 ταλαντώσεις σε χρόνο 5 λεπτών. Να βρείτε τη συχνότητα και την περίοδο ταλάντωσης του εκκρεμούς.

 

4.Ένα σώμα εκτελεί ταλαντωσεις  με περιοδο 10sec. Να βρείτε την συχνότητα των ταλαντωσεων καθώς και τον αριθμο των ταλαντωσεων που θα εκτελέσει το σώμα σε 2min.

  

5.Ένα εκκρεμές εκτελεί ταλάντωση με περίοδο 2s. Να βρείτε τη συχνότητα του εκκρεμούς και να υπολογίσετε το πόσες ταλαντώσεις εκτελεί σε χρόνο 2 λεπτών.

 

6. Ένα εκκρεμές εκτελεί ταλάντωσεις με περίοδο 4s. Να βρείτε τη συχνότητα του εκκρεμούς και να υπολογίσετε σε πόσο χρόνο το εκκρεμες θα εκτελεσει 200 ταλαντώσεις.

 

7. Ένα εκκρεμές εχει περίοδο 10s. Να βρείτε τη συχνότητα του εκκρεμούς και να υπολογίσετε και να υπολογίσετε σε πόσα λεπτα το  εκκρεμες θα εκτελεσει 600 ταλαντώσεις..

         

 

 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των καθηγητών του Φιλίππειου-1ου Γυμνασίου Βέροιας συγχαίρει τη μαθήτρια και τους μαθητές της Α? τάξης: 

Σούλη Ευθυμία, Γιουρούκη Πέτρο και Τσεγκελίδη Κωνσταντίνο,

οι οποίοι έλαβαν μέρος και διακρίθηκαν, στον 6ο Ημαθιώτικο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Καραθεοδωρή» που έγινε το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014 και ήταν η 2η φάση του Διαγωνισμού "Υπατία".

 

Ο  Διευθυντής    

      Κατράνας Νικηφόρος

Για τους μαθητές της Β και της  Γ Γυμνασίου που θα ήθελαν να πειραματιστούν,  μια αξιόλογη ιστοσελίδα  του πανεπιστημίου του Colorado με προσομοιώσεις πειραμάτων στα ελληνικά:

  https://phet.colorado.edu/el/simulations/translated/el

 

Για τους μαθητές της Β και της  Γ Γυμνασίου που θα ήθελαν να πειραματιστούν,  μια αξιόλογη ιστοσελίδα  του πανεπιστημίου του Colorado με προσομοιώσεις πειραμάτων στα ελληνικά:

  https://phet.colorado.edu/el/simulations/translated/el

 

Για την καλύτερη κατανόηση των βασικύν εννοιών της φυσικής Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ προτείνονται τα παρακάτω ολιγόλεπτα video της καναδικής τηλεόρασης μεταγλωτισμένα απο την ΕΡΤ:

1. Μαζα

2.Ογκος και πυκνοτητα 

3.Βαρος και μαζα

4. Αδρανεια

5. Αρχη του Αρχιμηδη

6. Εργο

7. Κινητικη Ενεργεια

8. Δυναμικη Ενεργεια

9. Η Θερμοτητα σαν μορφη ενεργειας

10. Μετρωντας την θερμοκρασια

11. Διαδοση της θερμοτητας (A)

12. Διαδοση της θερμοτητας (B)

13. Διαδοση της θερμοτητας (Γ)

 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των καθηγητών του Φιλίππειου-1ου Γυμνασίου Βέροιας συγχαίρει τις μαθήτριες της Α? τάξης Βελέντζα Σοφία και Σοφοπούλου Ευαγγελία , οι οποίες έλαβαν μέρος και διακρίθηκαν, στο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Καραθεοδωρή» που έγινε το Σάββατο 12 Ιανουρίου 2013  και ήταν η 2η φάση του Διαγωνισμού "Υπατία".


Ο  Διευθυντής    

      Κατράνας Νικηφόρος

 ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ U4ENERGY ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
Γινετε ενας απο τους ενεργειακους πρωταθλητες της Ευρωπης και κερδιστε ενα ταξιδι στις Βρυξελλες!

Τι σημαίνει ενεργειακή εκπαίδευση; Όσο κι αν ξαφνιάζει, πολλοί εκπαιδευτικοί στην Ευρώπη θα δυσκολεύονταν να απαντήσουν στην ερώτηση. Η εκπαίδευση υπέρ της ενεργειακής αποδοτικότητας παραμένει στα σπάργανα. Ωστόσο, σε έναν κόσμο που έρχεται αντιμέτωπος με την κλιματική αλλαγή, η μάθηση αναφορικά με την αποδοτική και έξυπνη χρήση της ενέργειας πρέπει να αποτελεί σαφώς αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής πορείας κάθε μαθητή.

  To βίντεο "Chemistry: all about you" έχει σχεδιαστεί στα πλαίσια του διεθνούς έτους χημείας 2011 για να εμπνεύσει νέους ανθρώπους και να ππροσελκύσει νέα ταλέντα δείχνοντας τους τις πολλαπλές εφαρμογές της χημείας. Το βίντεο δείχνει την επίδραση της χημείας στη ζωή μας και πληροφορεί ότι η χημεία: 

  • ικανοποιεί τις ανάγκες των ανθρώπων
  • είναι δημιουργική και χτίζει το μέλλον μας
  • γιορτάζει τη συνεχή συμβολή των γυναικών στην επιστήμη
  • http://www.chemistry2011.org/

 

 

  Το παγκόσμιο πείραμα είναι ένα σύνολο διαδραστικών και ανακαλυπτικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για τις ηλικιακές ομάδες μαθητών ειδικά σχεδιασμένων για το νερό, τον πολύτιμο αυτό φυσικό πόρο. Υλοποιήθηκε στα πλάισια του διεθνούς έτους χημείας 2011. Το διεθνές έτος χημείας είναι είναι μια παγκόσμια πρωτοβουλία της UNESCO και της IUPAC για να γιορτάσει τα επιτεύγματα και τη συνεισφορά της χημείας στην ευημερία της ανθρωπότητας.

  Στο Παγκόσμιο Πείραμα, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να εμπλέξουν τους μαθητές τους να ερευνήσουν την κατάσταση των πηγών νερού σε τοπικό επίπεδο και να αναρτήσουν τα αποτελέσματα τους μέχρι το τέλος του 2011 στην Παγκόσμια Βάση Δεδομένων, που έχει δημιουργηθεί. Στη δράση αυτή αναμένεται να συμμετάσχουν συνολικά εκατομμύρια μαθητές από όλο τον κόσμο σε ένα γιγαντιαίο πείραμα!

Απο τη Διεύθυνση του Σχολείου ανακοινώνεται ότι η προγραμματισμένη για τις 8-2-2012 ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων που αναβλήθηκε λόγω κακοκαιρίας μεταφέρεται για την Τετάρτη 22-2-2012. 

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account